Genovés 4 d’agost de 2026. G.Medina.- El Genovés ja té un nou símbol per a les seues celebracions. L’Ajuntament va presentar este cap de setmana la composició musical creada especialment per al municipi durant l’acte d’inici de les festes patronals, protagonitzant un dels moments més emotius de la jornada. Un projecte nascut de l’estima pel poble amb l’objectiu de perdurar en el temps i acompanyar a les futures generacions de veïns i veïnes.
La iniciativa ha estat impulsada des del consistori amb una gran acollida i ha comptat amb la col·laboració de més d’una vintena de veïns, entre músics, intèrprets i col·laboradors locals que han aportat el seu talent de manera altruista per a fer realitat esta peça musical.
Agraïment públic a la implicació veïnal
Des de l’Ajuntament de El Genovés s’ha volgut agrair públicament el treball i les hores de dedicació de totes les persones que han participat directament en la creació i gravació del tema.
Entre els participants que han fet possible este projecte es troben Júlia Mahiques Jacobina, Rodrigo Jacobina Esteves, Edu Soler, David Escorcia, Àlvaro Ponce Marín, Toni Boluda Masip, Rosa Ana Soler Boluda, Rosa Adrià Llopis, Isabel Ruiz Llopis, Jesús Cerdá Llopis, Jose Antonio Cerdá Moscardó, Alberto Ibañez Bataller, Antonio Boluda Gilabert, Ricardo Tormo Llopis, Almudena Mahiques Masip, Víctor M. Gilabert Miralles, Desam Tormo Boluda, Pascual Navarro Tomàs, Maria Asensi Bosch, M. Carmen Llopis Soler, Mari Trini Ordiñana Richart i M. Carmen Martínez Pastor.
Amb esta nova composició, la localitat de la Costera suma un element d’unió i identitat festiva que sonarà amb força durant tots els actes dels pròxims dies.












