Albaida ha sigut seleccionada com el municipi de la Comunitat Valenciana que participarà en la nova edició del concurs nacional “Juntos Brillamos Más 2025” impulsat per Ferrero Rocher.
Les votacions ja estan obertes en la web oficial de la marca: https://www.ferrerorocher.com/es/es/xp/navidaddeoro/ i es desenvoluparan en diferents fases:
Fase 1 (3 al 23 de novembre): votació entre els 17 pobles participants.
Fase 2 (24 al 30 de novembre): es comunicaran els 5 pobles que passen de fase.
Fase 3 (1 al 7 de desembre): s’anunciaran els 3 pobles finalistes.
Fase 4 (8 al 14 de desembre): es coneixeran els 2 pobles que disputaran la gran final. Final (15 de desembre): es proclamarà el poble guanyador, que rebrà la il·luminació de Ferrero Rocher el 18 de desembre.
Amb el lema “Un llegat històric senyorial envoltat d’art, fantasia i paisatge sonor”, Albaida mostrarà al món la bellesa del seu patrimoni, l’encant dels seus carrers i la singularitat del seu toc manual de campanes, un símbol viu de la seua identitat cultural.
L’Ajuntament d’Albaida es mostra orgullós i agraït per haver sigut triat per a representar a tota la Comunitat Valenciana en aquesta iniciativa tan especial. Segons ha destacat l’alcalde Juan Carlos Roses, “és una oportunitat única per a donar a conéixer l’ànima del nostre poble i el treball de tot un teixit associatiu que manté visca la cultura, la festa i la tradició”.
Aquesta mateixa vesprada, dimarts, es reunirà el Consell Municipal de Cultura i Festes d’Albaida, un òrgan molt actiu que agrupa més de cinquanta col·lectius vinculats a la cultura i la festa local. Entre altres temes, el Consell abordarà la participació d’Albaida en la campanya de Ferrero Rocher i coordinarà un pla de suport i accions conjuntes per a impulsar la difusió i el suport ciutadà a aquesta il·lusionant candidatura. Durant les pròximes setmanes es duran a terme diverses accions de difusió i activitats locals per a animar a la ciutadania a participar i votar per Albaida, sumant forces per a fer que el nostre poble brille més que mai.












