L’alcalde i la regidora d’Educació visiten les obres del CIPFP la Costera

Xàtiva, 19 de setembre de 2025. – L’alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, i la regidora d’Educació, Amor Amorós, han visitat hui les obres del Centre Integrat Públic de Formació Professional (CIPFP) la Costera amb l’objectiu de comprovar de primera mà el desenvolupament dels treballs.

Durant la visita, els responsables municipals van destacar la importància d’aquesta actuació per a garantir unes instal·lacions adequades que responguen a les necessitats de l’alumnat i del professorat.

Així mateix, van confirmar que a partir del pròxim dilluns l’alumnat reprendrà la presencialitat de les classes en el centre, una notícia molt esperada que permetrà recuperar la normalitat acadèmica després de les obres de millora.

Des de l’Ajuntament subratllen que la inversió en infraestructures educatives és una prioritat per a continuar oferint a la ciutadania de Xàtiva una educació pública de qualitat.

No hay comentarios

Dejar respuesta