Aquesta actuació, amb una inversió de més de 24.000 euros, repararà l’enfonsament que provocava algunes filtracions als garatges de la zona
Xàtiva, 3 de setembre de 2025.- L’Ajuntament de Xàtiva ha iniciat les obres de reparació de les voreres i el col·lector situat al carrer Gonzalo Viñes, junt al CIPFP La Costera, les quals estan duent-se a terme amb un pressupost de 24.188,87 euros.
Aquesta actuació en el col·lector que va des de l’Avinguda Selgas fins al popularment conegut com a barri de les Cases Barates busca reparar l’enfonsament de la vorera que s’havia produït, i que estava provocant algunes filtracions als garatges de la zona. En aquest sentit, es va a substituir la canonada de formigó per un tub de polietilè corrugat de diàmetres 400, per tal de garantir la estanquitat del mateix.
«Aquestes són unes obres accessòries a les obres de reforma del programa Edificant de l’Institut de Formació Professional de la Costera que milloraran el paviment i la vorera que tenia un enfonsament degut a les filtracions del clavegueram en eixa zona», ha expressat el regidor d’Obres Públiques Ignacio Reig, qui ha remarcat que «es tracta d’una millora tant de la vorera com del paviment, per tal d’evitar les filtracions que estan produint-se en les finques adjacents».
Aquestes obres tenen un termini d’execució de dos mesos i s’espera que estiguen llestes en les pròximes setmanes.