L’Equip Wolframi del Claret Xàtiva, campió d’Espanya del concurs «Reacciona 2025»

L’equip de 3r de Secundaria del Programa de Diversificació Curricular, ha conquistat el primer lloc en el certamen escolar de química celebrat en el Museu dels Ciències de València, superant a altres deu finalistes, incloent alguns de Batxillerat.

Xàtiva 16 de maig de 2025. G.M..- El Col·legi Claret de Xàtiva està d’enhorabona. El seu equip «Wolframi» de la classe 3PDC s’ha alçat amb el títol de campió d’Espanya en la catorzena edició del concurs escolar de química «Reacciona». L’emocionant final va tindre lloc en el Museu dels Ciències de València, on els joves estudiants van defensar el seu projecte davant un jurat expert, competint amb altres deu equips finalistes, alguns d’ells pertanyents a cursos superiors com a Batxillerat.

El concurs «Reacciona», organitzat en col·laboració amb la Secció Territorial de València de la Reial Societat Espanyola de Química (RSEQ-*VAL), té com a objectiu destacar la rellevància de la química d’una manera didàctica, creativa i original, convidant als participants a exposar algun procés químic de manera innovadora.

En aquesta edició, l’equip Wolframi del Claret Xàtiva va saber captivar al jurat amb una presentació plena de ritme i originalitat del seu projecte químic, demostrant un gran enteniment dels conceptes i una destacable capacitat de comunicació. Aquest triomf subratlla l’excel·lent nivell educatiu i l’interés per la ciència que es fomenta des de les etapes més primerenques en el centre escolar xativí.

Enhorabona campions!

No hay comentarios

Dejar respuesta