Canals i la Mancomunitat la Costera-Canal uneixen forces per a millorar els serveis socials

  • Amb esta reunió, l’entitat supramunicipal i l’Ajuntament de Canals reafirmen el seu compromís de treballar conjuntament per a millorar la qualitat de vida de la ciutadania.

Xàtiva, 14 de març de 2025.- El president de la Mancomunitat la Costera-Canal, Jose Luis Gijón,, s’ha reunit este matí amb l’alcalde de Canals, Nacho Mira, i amb Arcadi Soriano,  representant de l’associació de salut mental del municipi, per a coordinar projectes en comú que reforcen l’atenció en matèria de servicis socials.

Durant la trobada, s’han abordat diverses iniciatives destinades a millorar els recursos i l’assistència a la ciutadania, fomentant una major cooperació entre les dos institucions per a oferir respostes més eficaces a les necessitats socials de la població.

Posteriorment, els representants han visitat possibles instal·lacions per a la futura subseu de la Mancomunitat a Canals, la qual cosa facilitaria una major proximitat i accessibilitat als servicis per a les persones residents de la localitat.

«És fonamental que les administracions treballem juntes per a reforçar els servicis socials i garantir una atenció integral als nostres pobles, ha destacat José Luis Gijón, qui ha indicat que «la salut mental és un àmbit prioritari en el qual hem de continuar avançant i estes reunions ens permeten establir línies d’actuació concretes per a aconseguir-lo».

No hay comentarios

Dejar respuesta