Xàtiva posa en marxa una Targeta Urbana de fidelització per als comerços de proximitat

L’Ajuntament de Xàtiva ha acollit la presentació de la nova targeta urbana de fidelització que començarà a circular a partir del proper mes d’octubre amb la implantació en 10 establiments de la ciutat.

Aquesta ferramenta pretén que totes aquelles persones que exerceixen les seues compres o adquireixen qualsevol dels serveis oferits per estes empreses puguen tindre un seguit d’avantatges per continuar fent-ho.

2Som conscients de que no són bons temps per al comerç de proximitat, i per això hem tingut molt clar el fet de treballar cap a la fidelització d’eixe comerç que, entenem, és un dels motors econòmics més importants de Xàtiva”, ha manifestat el primer tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Miquel Lorente.

L’Ajuntament ha realitzat un estudi previ i ha visitat junt amb els comerciants diferents ciutats que ja es troben implantant aquest mètode, com és el cas de Vic, Vilafranca o Tarragona entre d’altres. A més a més, la targeta també oferirà molta informació per tal de difondre les activitats o les promocions que es van desenvolupant al temps que s’habilitarà una pàgina web informativa.

Hui dilluns començarà una campanya de divulgació amb la intenció d’aconseguir que la gent interioritze l’emprament de la targeta urbana a Xàtiva.

No hay comentarios

Dejar respuesta

veinte − 12 =