La nova campana parroquial de Navarrés serà pujada el diumenge

L’Associació Mestres Campaners de València i la Parròquia de Ntra. Sra. de l’Asunción de Navarres, comunica oficialment que el proper dia 7 de gener, segon diumenge de Nadal, serà pujada a partir de les 10:00 h del matí la nova campana Parroquial, Santíssim Crist de la Salut.

campana-navarres2-diaridigital-esLa campana solament el bronze té un pes de 60 kg fosa per Campanes Quintana fundada en 1637, empresa situada en la localitat de Saldaña, en la Comunitat Autònoma de Castella i Lleó.
Ha estat dotada de jou de fusta per l’empresa 2001 Tècnica i Artesania de Massanassa, gràcies a l’impuls del seu padrí Fernando Calataiud Benito qui ha sufragat el bronze, amb el suport econòmic per al jou per part de l’Associació Mestres Campaners i la Parròquia de l’Asunción de Navarres i amb la colaboracion especial en la pujada de la campana pels Campaners de Quesa, associació que ha pertangut des de petit Fernando.
Sera pujada de forma manual, desmuntant el jou de fusta i pujada per dins del campanar, tant pels tècnics com per membres de l’Associació.


En Castellá:

La Asociación Mestres Campaners de Valencia y la Parroquia de Ntra. Sra. de la Asunción de Navarrés, comunica oficialmente que el próximo día 7 de enero, segundo domingo de Navidad, será subida a partir de las 10:00 h de la mañana la nueva campana Parroquial, Santísimo Cristo de la Salud.
La campana solamente el bronce tiene un peso de 60 kg fundida por Campanas Quintana fundada en 1637, empresa situada en la localidad de Saldaña, en la Comunidad Autónoma de Castilla y León.
Ha sido dotada de yugo de madera por la empresa 2001 Técnica y Artesanía de Massanassa, gracias al impulso de su padrino Fernando Calatayud Benito quien ha sufragado el bronce, con el apoyo económico para el yugo por parte de la Asociación Mestres Campaners y la Parroquia de la Asunción de Navarres y con la colaboracion especial en la subida de la campana por los Campaneros de Quesa, asociación que ha pertenecido desde pequeño Fernando.
Sera subida de forma manual, desmontando el yugo de madera y subida por dentro del campanario, tanto por los técnicos como por miembros de la Asociación.

No hay comentarios

Dejar respuesta

tres + 4 =