El próximo lunes nueva Asamblea de Pensionistas en Xàtiva

Asamblea de Pensionistas

El lunes 4 de junio tendrá lugar la Asamblea Constituyente de la “Plataforma en Defensa de les Pensions Públiques Xàtiva – La Costera”. El acto se celebrará en la sala de la segunda planta de la Casa de la Cultura, a las 20 horas.
El objetivo es formalizar la creación de la Plataforma, dotándola así de mayores recursos y vitalidad. Además, cumplida esta etapa, pediremos la adhesión a las Coordinadoras de Pensionistas tanto a nivel Estatal como Autonómico. Somos cerca de 9.000 los pensionistas en todo el Estado, una potente fuerza si vamos unidos.


En Valecià:

El dilluns 4 de juny tindrà lloc l’Assemblea Constituent de la “Plataforma en Defensa de les Pensions Públiques Xàtiva – La Costera”. Ens reunirem en la sala de la segona planta de la Casa de la Cultura, a les 20 hores.
L’objectiu és formalitzar la creació de la Plataforma, dotant-la així de majors recursos i vitalitat. A més, acomplida aquesta etapa, demanarem l’adhesió a les Coordinadores de Pensionistes tant a nivell Estatal com Autonòmic. Som prop de 9.000 els pensionistes en tot l’Estat, una potent força si anem units.

No hay comentarios

Dejar respuesta

Doce − siete =