Montesa i Vallés milloren la situació laboral i salarial dels seus empleats amb ajuda de la Diputació

La Diputació de València, a través de l’àrea que dirigeix la diputada d’Assessorament Municipal, Conxa García, ha visitat Montesa i Vallés per a interessar-se pel funcionament de la nova Relació de Llocs de Treball en la qual ha col·laborat la corporació. La RPT arreplega les categories i funcions dels prop de 20 empleats municipals que sumen entre les dues poblacions de La Costera.

Per a açò, la diputada s’ha reunit amb Analía Juan, alcaldessa de Montesa, i amb Javier Sisternes, alcalde de Vallés, per donar a conèixer el treball realitzat pels tècnics amb la presentació d’aquests documents que permeten estructurar i classificar als empleats públics dels dos ajuntaments.

En el cas de Montesa, que compta amb 14 empleats municipals, el document s’ha desenvolupat basant-se en el II Acord marc entre la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP) i les organitzacions sindicals per al personal al servei de les administracions locals de la Comunitat Valenciana, així com de les actualitzacions que han permés homogeneïtzar les polítiques de personal de les corporacions locals de la província.
Amb aquesta RPT l’Ajuntament de Montesa pretén “reajustar tot el tema de personal i poder adequar els sous a les tasques que realitzen els treballadors, perquè en alguns dels casos, es tracta d’empleats que no se senten recompensats o remunerats per tot el treball que realitzen”, ha explicat la seua alcaldessa Analía Juan.

Per la seua banda, l’alcalde de Vallés, José Javier Sisternes ha apuntat que gràcies a l’elaboració d’aquesta RPT “anem a poder seguir la normativa i adequar-nos a la legalitat, entre altres coses va a permetre que no hi hagen conflictes laborals, arreglar una situació justa i equitativa per a tots”.

No hay comentarios

Dejar respuesta

13 + cinco =