L’Ajuntament de Xàtiva anul·la cinc de les places ofertades per regularitzar interins

Dos mesos després de publicar-se l’Oferta d’Ocupació Pública (OEP) extraordinària una esmena parcial de la Delegació de Govern ha obligat a l’Ajuntament de Xàtiva a rectificar lleugerament el guió de les oposicions programades en quatre fases, tal i com advertia en el matí d’ahir el grup popular de la ciutat al anunciar que el consistori “es veu obligat a anular parcialment l’oferta d’ocupació pública per presentar irregularitats”.

De les 57 places ocupades per treballadors interins que es van convocar a finals de 2017, cinc acaben de retirar-se del procediment per incomplir els requisits establerts en la Llei de Pressupostos de l’Estat, segons la qual les vacants han d’haver estat copades «de manera ininterrompuda» per temporals des d’abans de 2005.

El consistori va fer lliurament a l’organisme estatal d’abundant documentació relativa al procés de regularització de la seva plantilla. Una vegada examinada, la Delegació va emetre l’1 de febrer un requeriment d’anul·lació parcial de la convocatòria que fa referència a cinc de les places ofertes: tres estan lligades al personal funcionari (una d’auxiliar d’administració general, una de tècnic auxiliar de biblioteca i una d’auxiliar d’equipaments públics), i altres dos són de personal laboral (una d’operari i una altra d’oficial).

La junta de govern local va acordar ahir retirar les cinc en compliment de l’ordre del Govern.

No hay comentarios

Dejar respuesta

15 − 2 =