Més de 60.000 visites han consolidat la Fira de les Comarques organitzada pel Patronat de Turisme de la Diputació com a aparador del turisme valencià. Una fira que ha triplicat les visites respecte a anys anteriors i que reforça aquest certamen que constitueix un dels principals motors econòmics que impulsen el creixement i garanteixen el futur de la província.
Segons el president de la Diputació, Jorge Rodríguez, «l’aposta turística de la Diputació ofereix un valor afegit i una continuïtat en el temps que permet als municipis valencians explotar els seus recursos en matèria turística i oferir nous productes competitius i sostenibles».
Per la seua banda, la diputada de Turisme, Pilar Moncho, ha mostrat la seua satisfacció perquè «hem oferit la fira que volíem, un certamen que supera el model expositiu i activa el sector amb nous productes turístics valencians».
Cal recordar que un total de 47 municipis, 12 mancomunitats i més de 30 associacions i empreses turístiques, entre els que han destacat diferents representants de la Costera, han donat a conèixer les seues propostes d’oci en el territori valencià disposades en tres grans espais: turisme actiu, cultural i gastronòmic.