Curs de formació de gestor d’expedients electrònic de l’Ajuntament de Canals

El departament de modernització ha organitzat un curs per a la implantació definitiva de l’administració electrònica que es dividirà en dues jornades per a no interferir en l’atenció al públic.

Durant els dies 11 i 12 de febrer, l’Ajuntament de Canals impartirà un curs a tot el seu personal per tal de donar a conèixer a la seua plantilla el gestor documental, la seu electrònica, el registre electrònic de documents i el portafirmes.

El curs, impartit per tècnics del programa informàtic i de la Diputació de València, formarà al nostres treballadors perquè l’administració electrònica siga una realitat. Així, una vegada es conega amplament el seu funcionament, s’oferirà a la ciutadania tota la informació per accedir a través de la seu electrònica de l’ajuntament de Canals.

Des de la regidoria de TIC, encapçalada pel tinent d’alcalde Joan-Carles Pérez, es valora molt positivament que per fi puguem disposar d’aquest servei; «s’ha fet un gran treball en el departament i hem aconseguit, tot i la situació precària en que vam trobar la informàtica de l’Ajuntament de Canals, actualitzar el nostre funcionament al segle XXI». «Així i tot, queda molt de treball a fer i, abans de que acabe la legislatura, encara començarem en novetats importantíssimes», ha concretat el regidor Joan-Carles.

No hay comentarios

Dejar respuesta

Trece + Nueve =