El CO La Costera ofereix una exhibició de boccia a Decathlon

Com a conseqüència del dia de la Fundació de Decathlon, el centre ocupacional La Costera va realitzar, dimecres, una exhibició de Boccia en la mateixa tenda de Xàtiva. Una exhibició que va permetre mostrar a tots els visitants i clients de la tenda un esport que al propi centre practiquen des de fa vàries temporades.

En paraules d’una de les monitores del centre que va assistir a la jornada, Mª Carmen Ferri Montell, “és una manera de portar a la societat un esport com la boccia, que la societat el conega en directe i que al mateix temps puga veure que les persones amb diversitat funcional també tenen la capacitat de practicar esport. Una iniciativa integradora i positiva en tots els sentits”.

La jornada va transcórrer amb la participació de varis clients i treballadors de Decathlon que mostraren curiositat per la forma de jugar a aquest esport. Una activitat més del centre ocupacional amb la finalitat de, tal i com repetia la pròpia Mª Carmen Ferri, fer un món millor.

image-2016-06-09 (2)

 

 

 

 

 

 


En Castellá;

Como consecuencia del día de la Fundación de Decathlon, el centro ocupacional La Costera realizó, miércoles, una exhibición de Boccia en la misma tienda de Xàtiva. Una exhibición que permitió mostrar a todos los visitantes y clientes de la tienda un deporte que al propio centro practican desde hace varias temporadas.

En palabras de una de las monitores del centro que asistió a la jornada, Mª Carmen Ferri Montell, “es una manera de traer a la sociedad un deporte como la boccia, que la sociedad lo conozca en directo y que al mismo tiempo pueda ver que las personas con diversidad funcional también tienen la capacidad de practicar deporte. Una iniciativa integradora y positiva en todos los sentidos”.

La jornada transcurrió con la participación de varios clientes y trabajadores de Decathlon que mostraron curiosidad por la forma de jugar a este deporte. Una actividad más del centro ocupacional con el fin de, tal y como repetía la propia Mª Carmen Ferri, hacer un mundo mejor.

No hay comentarios

Dejar respuesta

seis + dieciocho =